scriem amintiri...

.

domingo, 28 de octubre de 2012

MAMA - TRADUCERE:)

Mama, mama, mama...mama, mama, mama, mama...mama...mama,mama...ma-ma...si tot asa, sute de "mama"-uri pe zi, la intervale scurte , secunde, minute la rand...si pauze si apoi  variatii ...alulululululu?...apaaaa?...ataaa?...Si eu, ca o mama rabdatoare ce sunt pastrand ritmul - da, mama; da, mama..daaaa, da, mamaaa...:)

E foarte frumos ce se intampla!

Pentru neinitiati :) acest sir de acelasi mama poate sa nu insemne nimic , insa eu ca orice mama de  bebe am devenit experta in limbajul bebelustic asa ca pentru mine toti acesti mama sunt o suma de intrebari, avertizari, preocupari, stari, situatii, emotii, raspunsuri, nelinisti si cam tot ceea ce poate simti o fiinta mica si normala la un an si aproape jumatate de viata.

Astfel, in traducere libera avem

mama , ce facem azi ? ne jucam un pic?
mama , as vrea un biscuite!mama, uite ce fac!
mama, unde esti, vreau cu tine!
mama, am ceva in scutecel!
mama, e usa deschisa la camera interzisa, vino repede!
mama, m-am lovit la degetel, da-i pupic...





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin