scriem amintiri...

.

jueves, 25 de octubre de 2012

BRATARA LUI MIRI

Miri a dorit mult sa aiba o bratara asa, din aceste...cum se numesc, deschizatori?!:)  Eu nu i-am da aproape nici o sansa; noi nu consumam nimic la doze, iar ca sa le adune de pe strazi, mi s-a parut prea mult. Totusi, dupa lungi insistente, am decis sa port cu mine in geanta niste manusi de plastic foarte subtirele din acele de aprozar si asa a reusit fetita mea sa-si adune un pumn de clapute din acestea, de pe strazi!. I-am cumparat panglica si ...gata bratara!   Mi-a placut atat de mult incat acum strang si eu cu ea, iar profesoara ei deja i-a dat comanda  aducandu-i ea insasi materialul necesar!

Piesele nu sunt finisate, este  nevoie de un clestisor care sa inlature anumite parti taioase sau sa le 'batuceasca' cumva (exista cuvantul asta?!:)

Si inca ceva, am gasit la mercerie o punguta cu 100 astfel de clape la 10€, ar merita sa-i fac osurpriza lui Miri sau e mai interesant sa le stranga ea insasi?



1 comentario:

  1. Ce frumoasa este!Rosul acesta ii da un farmec deosebit!Cred ca va fi foarte mandra daca va fi numai contributia ei!!

    ResponderEliminar

LinkWithin