scriem amintiri...

.

lunes, 22 de octubre de 2012

CATALINA CRESTE

Nu stiu daca este cea mai cuminte fetita sau cea mai nazdravana pentru ca reuseste sa combine foarte interesant aceste ipostaze astfel incat ma lasa mereu in nedumerire...:)! Cert este ca avem o dulcica, o dulcica dulcica de fata!

Eu cred ca am o probema - sufar vazand cum creste, sufar pentru ca ea creste, as vrea sa o conserv cumva, sa opresc timpul, stii...cum te-ai arunca in fata unui tren...sa-l opresti...normal, n-am nici o sansa:)... ii fac multe fotos si o filmez, poate nu indeajuns, dar am un loc mare in suflet si strang acolo clipele toate si sper cu disperare ca nimeni si nimic sa nu le poata sterge vreodata...

Ne spune la toti 'mama' si nu ca nu ar sti...doar e fetita mare, are 1 an si 4 luni; eu cred ca ne iubeste la fel de mult pe toti trei si nu ar vrea sa faca diferenta:)

A devenit interesata de carti, incerc sa-i fac cunostinta cu diverse personaje si animalute, deocadata insa are preferinte -doar leul si pinguinul!

Zambeste larg cand ma rog, o invit si pe ea, am invatat-o sa isi tina manutele in rugaciune si se simte importanta cand o face

Ii plac maslinele

Si sa faca mancarica din macaroane, asta desigur sub deplina mea supraveghere!





 asa bem uneori sucul, direct din portocala



la tati in brate e mai bine chiar decat la mami


 ne place mult cantecelul cu indienii





No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin