scriem amintiri...

.

domingo, 8 de febrero de 2015

ZIUA LUI MIRIIII

Ieri Miriuta a implinit 14 ani! E o varsta speciala, nu? !  Cum era sa nu consemnez aceasta zi aici, in micul nostru sertar virtual cu amintiri...Pe langa cadouri firesti, a primit si unul nefiresc...o pisica desenata; asta pentru ca nu am putut decide inca sa ii luam una adevarata !:)

LA MULTI ANI, MIRIUT IUBIT!


devolviendo los recuerdos al presente
despejando el pasado y traer a la luz
esta niña que tanto me llena
la vida de alegría y amor
sé que hay sitio en tu corazón
para todo lo hermoso de este mundo
por el perdón y por la ilusión

no nos parecemos nada cuando riendo miramos el espejo, pero
nuestras almas son gemelas
tus mundos son míos, nada me extraña
tú sin embargo mucho más brillante
enfrentas la vida
y yo siempre siempre siempre
a tu lado



readucand amintiri in prezent
desprafuind trecutul si aducand la lumina
aceasta fetita ce intr-atat imi umple
viata de fercire si dragoste
stiu ca exista loc in inima ta
pentru tot ce e mai frumos in aceasta lume
pentru  iertare si pentru vis
si chiar daca nu semanam deloc cand razand 
ne privim in oglinda
universurile tale sunt si ale mele, nimic nu mi-e strain
tu totusi mult mai stralucitoare
iti infrunti destinul
iar eu mereu mereu mereu 
alaturi de tine




Miri mic aici in blog



Miri mare aici in blog


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin