scriem amintiri...

.

martes, 6 de diciembre de 2011

MIOPIA

"Bun venit in club!", asa a intampinat-o Eva, una din colege, pe Miri cand intr-o dimineata s-a prezentat la scoala cu ochelarii pe nas. Eva si ea desigur purtatoare de "gafas"...

Nu au trecut decat doua saptamani si parca ii poarta de o viata, fara ei mi se pare ciudata. Nu intelgem inca de ce s-a ajuns aici. Toti dau vina pe televizor, pe calculator...le spun ca si Eliade a fost miop. Atunci, mostenire de gene. NU, ca nici eu nici Alin nici stramosii nostri nu au avut probleme.

Doctorul spune ca pe masura ce Miri va creste, miopia se va accentua si o va purta cu ea fara remediu; mama Evei ne spne ca se poate opera in cazuri extreme;

E o situatie noua pentru noi si cred ca am comis cateva gafe ca tot vorbim de gafas (ochelari in spaniola:), ne-am trezit glumind pe seama ei, va datio seama, glume absolut iubarete, dar Miri a reactionat si ne-a trezit reactia ei ca un dus cu apa rece: nu se poate glumi pe tema asta, e dureros; si mi-am amintit cum radeam in copilarie de cei ce purtau ochelari...rusinica.


Aveam eu in cap sa scriu mai  multe, dar nu mai imi vin acum.


De dragul lui Miri , daca nu o pot scoate din Club, as intra si eu cu ea!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin