scriem amintiri...

.

jueves, 1 de diciembre de 2011

CRESTEM

1 Decembrie 2011.

Ma uit la Bebeluka si nu-mi vine sa cred , ne despart doua saptamani de sase luni implinite. Si eu tot parca tin in brate un pui de o luna si jumate cat avea cand ne-am mutat in noul oras. Ma uimesc de tot ce face nou de parca nu ar fi timpul deja...Inca putin si stam in fundulet. Azi ne-am rotit in patut la 180º. Incercam sa zicem "tata", dar nu ne iese decat limbuta printre gingii (era sa zic dinti:); Protestam, asta da, dintotdeauna.




 miri zice: mami, zici ca e o mascota de rapper cu fesul asta!




iar aici zice  miri , "parece una criada" : ( o slujnicuta!)



aici moflete, imi place mult cand doarme, i se relaxeaza fata (chiar, are multe fete) si e numai buna de mancat si pupacit!




cu RilaIepurila, cadou de la tiet si tieta, are si verisoara Moni unul la fel si tot etichetele le morfaie!






elf cel mic!


iar aici ii pazesc geanta lui  mami!

3 comentarios:

  1. Stii ca esti bogata avand asemenea "comori", da?

    ResponderEliminar
  2. ah! elenaaaa, chiar ca e numai buna de pupacit si smotocit .Si nu pot sa nu-i sesizezi privirea atat de scotocitoare , atat de prezenta in viata asta !
    Sa va bucurati impreuna de fiecare moment frumos ! Pupici !

    ResponderEliminar
  3. ina, stiu si tu o stii la fel de bine, salutari!

    alina, multumim , tare mi-ar placea sa ne revedem candva, eu ajung verile pe aproape de stuttgart, poate cine stie, intr-o vara!

    ResponderEliminar

LinkWithin