scriem amintiri...

.

miércoles, 2 de marzo de 2011

MARE, MIC SAU SANATOS

Am ramas surprinsa si fara raspuns cu putin timp in urma cand cineva, privindu-ma si intrebandu-ma in ce luna sunt, exclama ...hm , dar nu prea ai burta mare!

Adica de ce sa am burta mare? Sau cat de mare? Si cine decide "marele" cat de mare sau de mic trebuie sa fie si cand?



Mi-am revenit repede din confuzie, sunt perfect normala mi-am spus, dar am ramas meditand la aceasta obsesie pe care o au unii/unele (majoritatea?) pentru "mare" , pentru cantitate. Unul din primele detalii de care sunt interesati prietenii, rudele si restul dupa ce ai nascut , este -  greutatea si inaltimea - cat? Si nu stiu de ce,  ne incearca o senzatie de fericire si admiratie si satisfactie sufleteasca (am cazut si eu in plasa asta)  cand auzim ceva la patru kile si sau 50 cm si...

Undeva, ceva, in cultura noastra, in mentalitate, in viziune,in imaginea de sine  nu este ok.

Si tot noi spunem, parca compensand , cum o fi, sanatos sa fie! Si cu asta ne-am salvat!

1 comentario:

LinkWithin