scriem amintiri...

.

jueves, 24 de marzo de 2011

CATE SI MAI CATE

Bebeluka e bine, asteptam o noua eco la inceputul lunii si analizele pentru trim doi. E foarte zburdalnica si isi incepe  joaca spre seara , cand vreau sa dorm; nu ma supar, chiar adorm incantata de acest frumos secret ascuns in pantecul meu; Miri nu mai este foarte curioasa sa vada ce si cum, pentru ca a trecut prin mai toate fazele datorita matusii sale Dea, care, cum va povesteam, tocmai a nascut-o pe Moni...Incerca intr-o seara sa poarte o conversatie cu surioara ei nenascuta, de fapt sa-i povesteasca ceva, orice, intrase in panica pentru ca i-a spus unchiul Van ca daca nu vorbeste cu bebelusul cat e in burtica, atunci  cand se va naste  bebelusul se va speria de ea si va plange cand va dori sa se apropie:) Am mai linistit-o eu un pic, i-am spus ca nu e chiar chiar asa...

Ma uit cu ingrijorare cum anumite parti din corpul meu iau dimensiuni nedorite, dar nu cred ca pot lupta cu asta; Miri ma linisteste si imi spune ca eu un semn bun, voi avea mult lapte pentru copilas:)) I-am explicat ca nu depinde de marime cat si ce lapte vei avea...Si  am ajuns sa ma gandesc la "miturile" care se nasc in jurul sarcinii si al mamicii insarcinate, al bebelusului abia nascut;i eu am crezut ceva timp asta cu pieptul, bine...inainte sa devin mama...

Sunt multi "experti" gata sa-ti spuna ce vei avea, baiat sau fata dupa forma burticii sau sa-ti spuna exact de ce ai arsuri in stomac...ii creste parul copilului, sau mai stiu eu ce...ca faci mastita datorita unui fir de par pierdut pe acolo, prin glande, sau o chestie foarte de demult, mi-o amintesc  bine, am vazut adesea parinti sau chiar bunici care atunci cand ii cade suzeta copilului o iau ei si o "dezinfecteaza" cu propria saliva...hhhh...si cate si mai cate:)

mai povestim noi!

1 comentario:

  1. ce frumooooos! Sanatate maxima.... astept cu nerabdare vesti!

    imbratisari binecuvantate! :)

    ResponderEliminar

LinkWithin