scriem amintiri...

.

martes, 8 de marzo de 2011

BILETELE DE DRAGOSTE

Aseara i-am spus lui Miriuta  ca azi este 8 martie, ziua mamei; mi-a raspuns un scurt si cu drag "Felicidades!" si si-a vazut mai departe de treaba, desena pentru scoala.

Cand ne iubim asa de mult si o stim , nici eu nu caut dovezi speciale nici ea. Bun, asta mi-am zis eu ca sa ma linistesc:). Dar mi-am dat seama ca ceva s-a schimbat. Si nu in ceea ce simte , ci in felul in care exprima ceea ce simte. Miri a crescut. Cred ca de acum incolo va trebui sa-mi iau gandul, incetul cu incetul de la biletelele de dragoste cu care m-a obisnuit;  iar acum vine si ma imbratiseaza, fara cuvinte si-mi spune doar, am nevoie de tine un minutel!

Nu ma sperii, stiu ca voi retrai momente care acum se sting incet , (desigur pentru a face loc altora, la fel de importante si valoroase, dar altfel) langa bebeluka; de altfel, cad am dorit un nou copilas in viata noastra, prima motivatie a fost dorul de miri-cea-mica, am vrut sa o mentinem intr-un fel aproape de noi!

Bun, azi este o zi speciala si inainte a de a posta "biletelele de dragoste" de la Miri, cele stranse intr-o cutiuta cu amintiri pentru a i le darui intr-o buna zi, cand va creste si va dori sa-si aminteasca, va daruim voua , cititoarelor noastre, mamici si femei, de aproape sau de departe un buchet mare de flori, cu mult drag si pretuire!

Si acum povestim:)


Aici este familia noastra, se observa,  eu cu burtica, Miri si Tati, bucurosi!

Diploma si medalie de aur oferita de Miri pentru cea mai muncitoare mamica!

Felicitari felurite!


Mesaje de dragoste pentru familie!

Un CEC cu care pot cumpara tot ceea ce doresc si o felicitare cu iepuras!


Un final cum nu se poate mai happy
"sa stergem toate greselile , prietenia noastra este mai puternica decat orice problema!"

1 comentario:

  1. Superb! Miriama este foarte frumoasa, si intr-adevar observ ca este domnisorica!

    Aveti o relatie superba... la care si eu visat... si ca fiica, iar ca viitoare mama, mi-e teama sa mai sper. :)

    ResponderEliminar

LinkWithin