scriem amintiri...

.

viernes, 2 de septiembre de 2011

EL COLE

Despartirea de colegii din colegiul Jaume Balmes a fost cu lacrimi; dar nu pentru Miri care deja era iluzionata cu plecarea in Orihuela, ci pentru mine; ea a depasit momentul cu gratie. Colegii si invatatoarea i-au pregatit un moment surpriza, i-au cantat un cantec de la revdere si i-au daruit un album cu amintiri unde fiecare a scris cateva ganduri frumoase...

 eu am plans pentru ca intr-un fel m-am despartit de prea multe ori de prea multe lucruri in viata si eram foarte implicata in viata de scoala a lui Miriuta, parca imi retraiam momentele mele din copilarie , comparam situatii, imi aminteam...


 Miriam a venit la scoala cand avea cativa anisori
Acum are zece si deja va cumoaste alti colegi
Miriam, Miriam, sa-ti mearga bine in Alicante
Miriam, Miriam, sa-ti fie bine in Alicante


Desenele tale ne-au fascinat
Ai idei stralucite
Sa ai in continuare note bune
Si sa ajungi mare acolo unde mergi

Colegii tai te respecta
Esti o buna companiera (colega)
Esti foarte de gasca 
Si ca ajutor, esti de belea!! (uite ce traducere fac si eu , dar cam asta e ideea!)

Las Espardenyes Viatgeres (asa se numea clasa ei, in fiecare an isi aleg un nume, aici este vorba despre un fel de balerini, o incaltaminte traditionala)
Iti dorim mult noroc
sa fii fericita si sa ajungi cu bine in....port!!


Acesta era deci un cantec pe care i l-au cantat in ultima zi de scoala

ea este Ana, Invataoarea, Maestra, eu am aindragit-o foarte mult, este super!! Pozele au iesit un pic mai "nervoase", le-a facut un coleg neastamparat, Anthony!



 si Miri cocotata in varful mesei, am intrebat-o daca ii venea sa planga si mi-a zis ca nu, ca ii venea sa rada:))



Bun, deci asta este pagina lui Arlene,
posibil Arzoo, urmatoarea
 pagina lui Alba, pe care Miriam a stimat-o si a indragit-o foarte mult
Anthony


Maria
 Queralt
Laia

  Judith

Ona
Norah
 Maria Elena
 si aici nu stiu exact cine, un baietel cred...poate Pau.
 Voi continua mai tarziu, e impoartant pentru mine ca aceste lucruri sa ramana (si) aici, nu se stie cum intr-o zi vom pierde acelst album, e bine sa fie cat mai sigur pastrat:)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin