scriem amintiri...

.

lunes, 14 de febrero de 2011

PRIMA MEA BIBLIE

Prima mea Biblie -Tip Gentuta este o Biblie pentru copii, foarte frumos ilustrata si foarte simplu prezentata, adresata categoriei  0-3 ani, noi o avem de mult in versiune spaniola, am cumparat-o chiar cand Miri invata primele litere, era fascinata de ea, de povestile biblice, de personajele pitoresti si mai ales de faptul ca, asa cum spunea si azi in emisunea "Dincolo de cuvinte", Speranta TV, la prezentarea cartii , d-na Ciurea, manager la gradinita "Punguta cu trei ani", Slatina, deci tot asa zic si eu, puteam sa raspund cu "da, e adevarat, asa s-a intamplat!" cand Miri intreba, ca orice copil uimit in fata povestilor cu minuni, "mami, e adevarat?".

Cartea este editata la BebeDream, daca doriti sa vizitati siteul veti descoperi multe resurse deosebit de pretioase pentru educatia si activitatile copiilor mai mic sau mai mari.


Deci Prima mea Biblie pe intelesul meu



                                                     editura BebeDream, site Bebedream.ro, lectura placuta!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin