scriem amintiri...

.

domingo, 28 de junio de 2009

puiul de balena




A fost odata un pui de balena, o balena mare, asa cum sunt balenele din marile cele mari. Se simtea singur si ar fi dorit foarte mult sa-si faca prieteni asa ca, a indraznit si s-a dus la calutul de mare intrebandu-l:

"Ai vrea sa fii prietenul meu de joaca?"

"Eu , prietenul unei balene?!...nu, nu se poate, esti prea mare , esti...de fapt esti o grasana, eu nu ma joc cu persoane ca tine", i-a raspuns categoric calutul si i-a intors spatele.

Un pic nedumerita, balena nu si-a pierdut increderea si a cautat un alt prieten. Poate o steluta de mare, da, sigur, steluta de mare va dori prietenia ei si nu o va respinge.

"Ai vrea sa fii prietenul meu de joaca?", intreba cu emotie puiul debalena

"Mmmm...pai, stiu eu ce sa zic...eu am prietenii mei si...niciunul nu prea seamana cu tine...nu stiu, probabil ca daca m-as imprieteni cu o balena vor incepe sa ma strige steluta grasuta, iar eu de fapt sunt steluta draguta...nu, nu putem fi prieteni...imi pare rau..."

Dar puiul de balena , cu lacrimile pe marginea ochilor, abia daca mai auzi ultimele cuvinte ale stelei de mare. Se indrepta undeva spre inima apelor adanci, cu doar un licar de speranta si cu multa multa tristete in suflet.

La capatul drumului, il asteptau mama si tatal sau.

"Mami, tati, voi vreti sa fiti prietenii mei? Nu va este rusine cu mine? Pentru voi nu sunt un monstru? Nu sunt prea mare, sau prea gras, sau..."

Puiul de balena, nu a reusit sa isi mai termine gandul. Parintii l-au imbratisat indata cu multa, multa dragoste si l-au asigurat ca , asa cum este el, este cel mai pretios lucru pe care il au de la Dumnezeu si ca ei vor fi prietenii sai pentru totdeauna!

Poate uneori te simti ca puiul de balena, diferit, neacceptat, singur...Nu uita ca exista mama si tata care sunt primii si cei mai buni prieteni pe care Dumnezeu ti i-a daruit pe acest pamant. Invata sa-i pretuiesti si incepand de aici, vei gasi noi prieteni!

autor Ma si MI




No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin