scriem amintiri...

.

miércoles, 30 de mayo de 2012

CATALINA NAZDRAVANA



Pare ca am abandonat blogul, dar nu...

Catalina este unul din copiii cei mai nazdravani pe care i-am cunoscut, e un fel de storcator de energie si nervi la modul cel mai concret...Se plictiseste foarte foarte foarte repede si trebuie sa-i gasesc mereu noi si noi tentatii...este la a sasea cazatura din pat, a depasit-o cu mult pe Miri care nu a cazut decat o data pe la sase luni pentru ca eu nu mi-am dat seama ca a inceput sa se rasuceasca in pat...mda...a revenit cu noi in pat, adica tot cu mine, am schimbat doar patul , iar pe tati l-am trimis pe sofa...tipa, tipa foarte tare, cu siguranta va canta foarte bine dupa cum  are registru...peste tate e o dulce si o tandra, inca adoarme din cateva pupaturi...

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin