scriem amintiri...

.

sábado, 9 de julio de 2011

NEPUTINTE

Am zis ca o sa-mi fac un jurnal, un caietel unde sa notez momente pe care vreau sa nu le uit, cand ajung aici, sunt deja obosita si nu mai reusesc sa -mi adun gandurile si sa le scriu...


Azi am ajuns asa, oarecum la limita...am avut o noapte grea, cu putin putin somn si mult plans de bebeluka. A inceput sa doara burtica si eu am intrat in panica. Nu stiu cate mame simt asta sau daca o spun in public, dar eu ma simt speriata tare , zici ca nu am mai  avut vreodata copil...totul nou, emotii, imi tremura mainile cand o schimb, cand ii fac baie, cand o iau in brate...mi-e frica de ea...ma simt neputincioasa...azi am ingenunchiat pur si simplu si am zis "Doamne, da-mi te rog putere si incredere si siguranta si tot ce am nevoie ca sa trec cu bine de chestiile astea...!"  A fost mult mai bine.



Am observat ca sunt un pic geloasa pe Miri!!! Catalina e foarte linistita in prezenta ei!
Acum vorbind serios, Miriam e o minune, imi este de foate mare ajutor, uneori se crede Cenusareasa , dar chiar si asa, face totul fara sa se planga prea mult. Mai ales imi da energie, fara nici un fel de exagerare, energie pura; o ating si simt ca imi recapat puterile pe care le pierd cu micuta.

Astept cu nerabdare sa pot comunica mai mult cu Bebeluka, adica sa simt ca ma simte, sa ma priveasca in ochi si sa stiu ca ma vede...


sper sa avem o noapte mai buna!

va las fotografii de la doua si trei saptamani, voi face cate una pentru fiecare saptamana.


No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin