scriem amintiri...

.

miércoles, 1 de junio de 2011

PE ULTIMA SUTA DE METRI

Nu am mai scris nimic in jurnalul de bebeluka pentru ca nu stiu ce! Dorm ceva mai bine, cred ca doar imi inchipuiam ca ma sufoc daca dorm intinsa si ma tot chinuiam de dormeam aproape in fund, acum dorm normal, ma invart cand pe stanga, cand pe dreapta, recomandarea e pe stanga, dar nu pot o noapte intreaga sa stau doar asa, ma trezesc unoeri in timpul noptii si ma sperii ca mai am un pic si ma sucesc in pozitia preferata, adica "pe burta" si asta nu e voie!...dimineata ma trezesc si uit ca am bebe si ma intreb de ce oi fi asa balonata si imi amintesc, a, e bebeluka...si cam asta!
Miri e foarte grijulie cu mine, imi sare in ajutor ori de cate ori ma surprinde ca fac un pic de efort, asta ma bucura , o sa fie o surioara buna, tati nu mai are nici el rabdare abia asteapta sa-si primeasca cadoul, Miri deja nu mai e de pupacit si zmotocit:)

Revenim!

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin