scriem amintiri...

.

lunes, 18 de abril de 2011

28 DE SAPTAMANI

Am facut pauza cam mare, bine ca nu doare pe nimeni, nici macar pe mine:)

Suntem bine, am fost la prima clasa de pregatire pentru nastere , a fost interesant, am facut cateva exercitii de care nici nu aveam idee, niste simulari de contractii, am facut cunostinta cu mingea ajutatoare, un scaun ideal pentru ultimele saptamani de sarcina, imi voi cumpara si eu una, o sa va povestesc curand cum si despre ce...in rest, putina anemie, oboseala multa, lipsa de chef si nerabdarea de a termina cu bine aceasta poveste in care nu ma mai simt deloc confortabil desi nu am luat decat 8 kilograme in 28 de saptamani, dar ma termina congestia nazala si insomnia!

Cam asa arata mingea, iar fotos cu mine nu am facut inca, de fapt cu burtica mea, dar trebuie, trebuie, trebuie!

1 comentario:

LinkWithin