scriem amintiri...

.

miércoles, 30 de diciembre de 2009

un cadou pretios



Cel mai pretios cadou , felicitarea de la Miri, facuta de manutele ei la scoala si daruita in ajunul Craciunului. Nu am reusit sa descarc fotografiile decat acum, am sa caut sa va traduc poemul catalan si o sa va mai uram inca o data un an nou cu multe impliniri!





M'AGRADRIA PARLAR

M'agradaria parlar
de llumis i d'històries dolces de Nadal,
de núvols de plom i acer,
amb mots clars entre les boires.


M'agradaria volar lluny
per contemplar el nuestro Planeta,
i explicar-vos que a tots els pobles
juguen els nens i les nenes
als patis de les escoles,
que les aigües arreu són netes
i que s'han desterrat la fam,
els horors y les guerres.

M'agradaria que les meves paraules
no fossin ficció, ni mentida ni invencío.
M'agradaria.

Isabel Barriel

No hay comentarios:

Publicar un comentario

LinkWithin