scriem amintiri...

.

martes, 13 de enero de 2009





4 comentarios:

  1. Foarte frumoase desenele...Se cunoaste ca ai talent. De-abia astept sa vad si altele. O sa vizitez blogul tau...Felicitarile mele...

    ResponderEliminar
  2. bravo miri.am vizitat blog-ul tau si ne-a placut f mult. super           adi si gabi

    ResponderEliminar
  3. Miri, ne-au placut mult desenele tale sunt foarte frumoase si unele foarte interesante,asteptam in continuare sa desenezi pentru noi,pupici Van si Deea.

    ResponderEliminar
  4. buna miriam sunt rebeca de la cimpina imi plac desenele tale sunt foarte frumoase eu abia astept sa vii sa ne jucam iar
    poate ma inveti si pe mine un cintecel de la tine
    cind vine sora mea acasa in martie o sa iti trimit si eu fotografii si desene
    ca nu stim bine sa folosim calculatorul
    pupici te asteptam cu nerabdare sa vii acasa in Romania
    rebeca

    ResponderEliminar

LinkWithin